Έχεις Μήνυμα… (26 Απριλίου 2017)

Δίδαξόν με οδόν εν η πορεύσομαι

Θεέ μου, εγώ δεν ξέρω πλειά τί να Σου ζητήσω. Όμως Συ οδήγησέ με στο δρόμο που θέλεις. «Δίδαξόν με οδόν εν η πορεύσομαι», αυτή είναι η λαχτάρα κι η κραυγή της ψυχής μου αυτές τις μέρες. Κι αν αμφιβάλλω ακόμη κι αν η καρδιά παλεύει ακόμη με το μυαλό κι αν στέκομαι ακόμη έξω από το Νυμφώνα του, εσύ πάντα συντρόφεψέ με σ΄αυτό το μυστηριώδη δρόμο, που ξανοίγεται μπροστά μου. Πόσα περασμένα όνειρα, Θεέ μου, που τα πλέξαν οι πόθοι μου, τρώγοντας σαν μεταξοσκουλήκια την ίδια την καρδιά μου, σβήνονται τώρα σ΄αυτό  το δρόμο… Ό,τι κι αν επόθησα στη γη ήταν άγιο, μα αν τώρα Συ με καλείς για ευγενέστερα πράγματα, γνώρισέ το στην ψυχή μου και δώσε μου τη δύναμη να πράξω το θέλημά Σου.

Εγώ δεν ξέρω πλειά, Χριστέ μου, τι να Σου ζητήσω. Μ΄όλη τη σκληρή σκέψη μου γέρνω σε Σένα, ω Άγιο Στήθος, και περιμένω ν΄ακούσω τους παλμούς Σου.

Ω άπειρη Σοφία, που ξέρεις να αιχμαλωτίζεις τις όμορφες ψυχές μέσα στα δίχτυα της ανταρσίας των και να τις μεγαλώνεις με τις ίδιες τις αδυναμίες των!…

Π. Ειρηναίου, Μητροπολίτη Κισάμου και Σελίνου

«Μυστική προσευχή»