Έχεις Μήνυμα… (18 Φεβρουαρίου 2017)

«Εγώ θα μείνω για πάντα στρατιώτης του Χριστού»

Το διηγήθηκε μια ευσεβής μητέρα, όταν ήρθε να προσκυνήσει στην Παανγία μας τον Σεπτέμβριο του 2005.

Έχω ένα γιο, τον Γιάννη. Και ο ανηψιός μου επίσης είχε το ίδιο όνομα. Μία ημέρα που ταξίδευαν με αυτοκίνητο (οδηγούσε ο γιος μου) ντελάπαραν, και ενώ ο Γιάννης ο δικός μου σώθηκε, ο ανηψιός μου σκοτώθηκε. Έγινε θρήνος σε όλη την συγγένεια, γιατί ήταν ένα πολύ καλό παιδί. Ο γιος μου αργότερα πήγε στρατιώτης. Βρισκόταν προς το τέλος της θητείας του, όταν συνέβη να έχω πάνω από δέκα μέρες να λάβω ειδήσεις του. Ούτε γράμμα, ούτε τηλέφωνο. Η ανησυχία μου ήταν απερίγραπτη, οπότε ένα βράδυ βλέπω στον ύπνο μου τον Γιάννη, τον κεκοιμημένο ανηψιό μου. Ήταν ολοφώτεινος, δροσερός και χαρούμενος. Μ΄ένα γλυκύτατο χαμόγελο μου λέει:

– Μην ανησυχείς, θεία μου, ο Γιάννης είναι καλά και σε δυο μέρες θα έρθει με το απολυτήριό του. Δεν μπορούσε να επικοινωνήσει, γιατί φτιάχνανε προχώματα. Όσο για μένα, πρόσθεσε πανευτυχής, θα μείνω για πάντα στρατιώτης του Χριστού!

Έτσι κι έγιναν τα πράγματα. Σε δύο μέρες ο γιος μου κατέφθασε με το απολυτήριό του από τον στρατό. Με διαβεβαίωσε δε πως πράγματι έφτιαχναν προχώματα και ήταν αδύνατη οποιαδήποτε επικοινωνία!

Από τότε πιστέψαμε πιο πολύ στην αιωνιότητα και στην επικοινωνία αγάπης εν Χριστώ, που υπάρχει μεταξύ των δύο κόσμων».

Ιερά Μονή Παναγίας Βαρνάκοβας

«Νεώτερα θαύματα της Παναγίας στη Βαρνάκοβα και ιστορίες για την αιωνιότητα»