Έχεις Μήνυμα… (17 Φεβρουαρίου 2017)

Θαυμαστή εμφάνιση των Αγίων Θεοδώρων

Ήταν τέλος καλοκαιριού με αρχές φθινοπώρου, γύρω στα 1988. Μια φτωχή χήρα, η οποία δεν είχε χρήματα για να παντρέψει την κόρη της και πιεζόταν από μεγάλη ανάγκη, πήγε στο μοναστήρι των Αγίων Θεοδώρων για να ζητήσει κάποια ενίσχυση. Την δέχθηκαν με αγάπη και προσπάθησαν να την βοηθήσουν. Τότε θυμήθηκαν οι μοναχές πως ο βοσκός που έβοσκε στα βοσκοτόπια του μοναστηριού χρωστούνε ένα αρνάκι στο μοναστήρι, από αυτά που έδινε κατ΄ έτος σαν ενοίκιο, τα οποία μοίραζε η Μονή σε φτωχούς. Πως όμως να ειδοποιηθεί ο βοσκός, που είχε το μαντρί του σε ακατοίκητα μέρη; Εκεί δεν υπήρχε τηλέφωνο, ούτε κινητά τότε.

– Θεέ μου! Να υπήρχε ένας τρόπος να ειδοποιηθεί ο βοσκός να φέρει το αρνάκι!, προσευχήθηκαν αυθόρμητα.

Δεν πρόφθασε να τελειώσει η σκέψη και χτυπάει το τηλέφωνο της Μονής. Όταν το σήκωσαν, ακούστηκε από την άλλη μεριά η ταραγμένη φωνή του βοσκού:

– Γερόντισσα, εγώ είμαι ο Κ. Πες μου, σε παρακαλώ, είναι εκεί καμιά χήρα;

– Ναι, είναι, απάντησε κι εκείνη κατάπληκτη. Που το ξέρεις;

– Θα έρθω τώρα στο μοναστήρι και θα σου εξηγήσω.

Έφθασε βιαστικός και είπε:

«Είχα τελειώσει με τα ζώα, τους έβαλα και τροφή και κατηφόριζα για την Εκκλησία. Μόλις βγήκα στον δρόμο, βλέπω από το βάθος να έρχονται καλπάζοντας δύο καβαλάρηδες. Πέρασαν σαν αγέρας από δίπλα μου, αφήνοντας πίσω τους σκόνη. Παραξενεύτηκα, ήξερα πως στο χωριό δεν υπήρχαν τέτοια ωραία και γρήγορα άλογα. Μα κι αυτοί ποιοί να ήταν; Από περιέργεια γύρισα πίσω το κεφάλι μου να τους ξαναδώ. Τότε ο ένας από τους δύο γύρισε πίσω κατά μένα και μου φώναξε δυνατά: «Να πας στο μοναστήρι μας το αρνί.  Περιμένει η χήρα»! Ώσπου να καταλάβω, χάθηκαν από τα μάτια μου.

Τότε φωτίστηκε το μυαλό μου και κατάλαβα ότι ήταν οι Άγιοι Θεόδωροι. Τρέμοντας σταυροκοπήθηκα κι έτρεξα να σας πάρω τηλέφωνο. Όταν μου είπατε ότι πραγματικά μια χήρα φτωχή ήταν στο μοναστήρι και είχε ανάγκη το αρνί, ανατρίχιασα! Βεβαιώθηκα πως όλα ήταν αλήθεια. Μεγάλη η Χάρη τους, που με αξίωσαν εμένα τον αμαρτωλό να τους δω!».

Αυτά διηγήθηκα συγκινημένος, αλλά ιερή συγκίνηση ένιωσαν και οι μοναχές που τον άκουσαν. Αγιοφάνεια μέρα μεσημέρι!

Ιεράς Μονής Παναγίας Βαρνάκοβας

«Νεώτερα θαύματα της Παναγίας στην Βαρνάκοβα και ιστορίες για την αιωνιότητα»