Έχεις Μήνυμα… (8 Οκτωβρίου 2016)

Ο Κοινωνικός

Πάσχα θα κάμω πάλι σήμερα,
γιατί θα κοινωνήσω πάλι!
Πάσχα θα κάμω πάλι σήμερα,
κι είν᾿ η λαχτάρα μου μεγάλη!

Ο λειτουργός προβαίνει επίσημα
τ᾿ Άγια κρατώντας υψωμένα,
μα Εσύ μας κράζεις με τα χείλη του·
πιστοί μου ελάτε προς Εμένα.

Σεμνά κι αθόρυβα προσέρχονται·
θερμός στα μάτια ο πόθος λάμπει·
κι ανοίγουν οι καρδιές εφτάδιπλες,
ο Βασιληάς των όλων νάμπη. […]

Ιδού βαδίζω… Γήινο τίποτα
δεν έχει τώρα ο λογισμός μου,
γιατί με κάλεσε συντράπεζο
ο Βασιληάς όλου του κόσμου. […]

Ιδού Στο βήμα των πατέρων μου
ρυθμίζω το δικό μου βήμα,
κι Εσύ με δέχεσαι ως τους δέχτηκες,
θύτης Εσύ μαζί και θύμα!

Στην ομορφιά μας την πρωτόπλαστη
μας ξαναφέρν᾿ η δύναμή Σου.
Στην ομορφιά μας την πρωτόπλαστη
και στις χαρές του παραδείσου.

Αγγέλων λύρες αρμονίζονται
και χαρουβείμ δοξολογούνε,
κι αρχάγγελοι έσκυψαν, θαυμάζοντας,
τη μυστική ένωση να δούνε…

Σ᾿ ευχαριστώ που καταδέχτηκες
στη φάτνη τούτη να ξανάρθης.
Ω, μείνε χρόνια, χρόνια ατέλειωτα
μέσα μου, αφέντης και μονάρχης.

Γεωργίου Βερίτη

«Η ωδή του αγαπητού»